fredag 6. november 2009

Og vinneren denne gangen er....

Jeg har blitt ordentlig sulten av å lese svarene deres om fransk mat. I dag har jeg bedt lønningsansvarlig på jobben min om å trekke ut en som får de to billettene ti filmen Julie & Julia. Det var Marita som vant.

Så Marita: Hvis du sender meg en e-post på lekkermunn at gmail com så skal jeg sende billettene i posten til deg. Hvis du bor i Oslo kan du evt. hente billettene på jobben min i sentrum (så kan du se filmen allerede i helgen)

Jeg ønsker dere alle en fin helg. Jeg har vært litt nede for telling denne uken, med verken matlyst eller kokkelyst, men jeg er tilbake i neste uke.


Siden Marita skrev om ostene hun fikk i Paris, så legger jeg ut dette bildet. Dette var ostefatet som avsluttet lunsjene da jeg deltok på drueinnhøsting ved Mt. Ventoux for to år siden.

Ingen kommentarer: