mandag 14. september 2009

Godt valg!

9 kommentarer:

eirik sa...

Å, jasså?

Den politiske matbloggen Lekkermunn?

e :)

Lekkermunn sa...

Lekkermunn: Hehe. Det er så lite blå mat som er fin ;-)

Fredrikke sa...

He he hva med blåbær og kongo poteter?

Liz Mortensen sa...

Blåbær.... :-)

He-he, ellers dagens beste politiske innlegg!

Liz

Lekkermunn sa...

Fredrikke: Jaja, blåbærene blir jo røde når du rører i de og Blå Kongo blir jo lilla. SÅ det går ikke det....

Liz: Takk. Sånn går det når man jobber i LO :-) Jeg kunne ikke dy meg. Tenkte på Lollosalat også, men jeg trengte chili, så da ble det bare sånn. Hjemme står det en fransk oksegryte som kokte i timesvis i rødvin i går, den skal spises på valgvake i kveld. Den gleder jeg meg til.

Maud sa...

He he ;)

Monkis sa...

Veldig bra innlegg! Min "sekretær" er kommunikasjonsrådgiver og likte dette innlegget godt ;)

Monkis

eirik sa...

Red, green grass of home :)

wine-fueled narcissism sa...

haha! fantastisk!