fredag 15. august 2008

Cowboymat

Jeg håper ikke mammaen min leser dette innlegget. Hun har nemlig vært motstander av denne kulinariske herligheten siden jeg var ganske liten. Derfor lærte vi oss til hvordan vi skulle få i oss nok cowboymat i løpet av et år. Det var jo bare å sette det på menyen når moren min reiste i jobben sin. Pappa var nemlig en stor fan av cowboymat. Forrige helg reiste ikke hun, men pappa og jeg. Vi var på hytta alene og alt lå til rette for et klokt middagsvalg. Dessuten kom vi sent opp på hytta, og denne retten er jo så rask!
Mulighetene er mange - og dette er like godt til middag som til sen sen frokost etter en natt med mye godt i glasset.

Det er ikke mye som skal til: bacon, stekte egg og tomatbønner. Du kan selvsagt supplere med røkte pølser, stekte poteter eller noe annet som frister.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Uff, nå ble jeg skrekkelig sulten. Det er i alle fall ikke tvil om hva frokosten på lørdags morgen skal bestå av.

Lekkermunn sa...

Out of Bounds: Så bra. Da er du iallefall sikret et anstendig kaloriinntak på lørdag. God helg.

Anonym sa...

Ahhhhhh, nå ble jeg så sulten at jeg nesten ofrer nattesøvn og mine flotte former for en smakebit av dette, mmmmmm.....enkelt kan være mist like bra:-)