fredag 29. august 2008

En liten ferie

Når denne posten publiseres er jeg til fjells. Det ble jobbing i hele sommer og på mandag begynner jeg i ny jobb, så årets sommerferie blir en veeeeeldig lang helg på fjellet. Jeg kunne egentlig ha blogget på ferie, men da må jeg ut av hytta, inn i bilen og ned til sentrum for å få nettilgang og det orker jeg ikke denne gangen. 
Jeg vil gå på fjellet med firbente Gorda og kanskje fiske i en elv. Jeg skal også sjekke om Hallingskarvet har kvittet seg med all snøen før den nye kommer...jeg skal sjekke om det er noen blåbær igjen...og om tyttebærene kommer....... og  jeg skal innom en gammel slektning og få hennes oppskrifter på rømmebrød, lefse og lompe. I sommer arvet jeg nemlig takka hennes - og den skal til pers til høsten. 

Jeg er tilbake på mandag - ha en fin helg alle sammen. 


Ingen kommentarer: