onsdag 31. desember 2008

Takk for i år

Jeg hadde egentlig planer om flere bloggposter i julen, men dagene har gått fort. Og skal jeg vært ærlig har det vært godt med en liten pause etter julekalenderen. Men jeg er klar for et nytt år og mye nytt på Lekkermunn. Faktisk leker jeg med tanken om et nytt design i løpet av vinteren. Jeg sysler meg flere tanker.

Jeg takker for kommentarene om julemenyen og sender en spesiell hilsen til C som er på jobb i India. Min søster ligger nå på sofaen min  og har trukket ut hvem som får julegaven fra Palais des Thés - og det ble Trine. Trine - kan du sende meg en mail på lekkermunn@gmail.com, så skal jeg sende deg gaven. 

Jeg ønsker dere alle sammen en godt nytt år og jeg håper dere får en fin kveld. Når jeg kommer hjem i morgen ettermiddag er det slutt på julen for min del. Treet skal ut og så blir det nok noen dager med lett mat, uten ribbefett og sjokolade. Jeg tror gårsdagens Christmas pudding satte en endelig punktum for årets julemat for min del.

 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Godt nyttår!!
Tusen takk for en flott blogg i 2008. Jeg gleder meg til videre inspirasjon og ideer fra bloggen din i 2009.

Stina sa...

Hei!

Vil ønske deg et godt nytt år, og takke for flotte oppskrifter i året som gikk.

Hvordan har det forresten gått med marengsjakten? Tenkte denne oppskriften kunne være noe:
http://recept.nu/1.122165/leila_lindholm/kakor_tartor/agg_mejeri/sega_maranger

Trine ;) sa...

Å så spennende å vinne i loddtrekning! Jeg som omtrent aldri har "vunnet" noe før jeg på julaften fikk mandelen i riskremen - og nå vinner julegaven fra Palais des Thès! Epost er sendt!

Ønsker også deg et godt nytt år - og gleder meg til å følge bloggen din fremover!